Ciągłe problemy z Ekranizacja kultowej gry Metal Gear Solid

Każdy kto zagrał kiedyś w którąś z wersje gry z serii Metal Gear Solid wie co to znaczy prawdziwa skradanka i jak ważne jest aby być cicho. Kultowa gra Metali Gear Solid mimo wielu prób nie doczekał się jeszcze swojej pełnej ekranizacji. Większość fanów pewnie na myśl o pełnometrażowej ekranizacji gry z żołnierzem Snake w roli głównej dostaje gęsiej skórki. Kto z nas nie pamięta tych motywów jak trzeba było obstukiwać ściany aby wiedzieć gdzie podłożyć ładunek wybuchowy, zażyć tabletkę uspokajającą przed chwyceniem w ręce snajperki czy zapaleniem papierosa aby odnaleźć ukryty promienie alarmu. Pierwsze działania nad filmem rozpoczęły się w roku 2006, które ogłosił sam Hideo Kojima. Niestety w związku z ciągłymi problemami natury pre-produkcyjnej projekt zawieszono w 2010 roku. Scenarzystą i reżyserem filmu miał być Kurt Wimmer (twórca Equilibrium) a w role Solid Snake’a miał wcielić się sam Christian Bale. Wiadomość o zaniechaniu działań była wielkim ciosem dla fanów, którzy byli już zniesmaczeni 4 wersją gry Metal Gear Solid – Guns of the Patriots. Niedawno jednak ku uczesze fanów ojciec gry i zarazem wiceprezes Konami Hide Kojima, przy okazji świętowania 25-lecia Konami ogłosił że, ruszyła na nowo produkcja ekranizacji. Za pre-produkcją tym razem stoi Avi Arad. Ciekawym substytutem i formą dodatkowej zachęty jest amatorska lecz w pełni profesjonalna ekranizacja Metal Gear Solid: Philanthropy z 2009 roku. Została ona stworzona przez Włoskich studentów, fanów serii. Została zrealizowane przy bardzo niskim „studenckim” budżecie wynoszącym 10 tysięcy Euro. Słów jej uznania nie poszczędził nawet sam Kojima.

You can leave a response, or trackback from your own site.